Cropped Sarmohre.ir1 1.png

انواع نژادهای مهره مار:

بی شک کمتر کسی وجود دارد که تا کنون واژه ی مهره مار را نشنیده باشد. روایات زیادی در طول تاریخ در مورد مهره مار و خواص آن گفته شده و اشعار و همچنین داستان های زیادی در مورد مهره مار بارها توسط افراد اهل قلم به ثبت رسیده است.

ولی در بین این مطالب کهن افراد بسیار اندکی بودند که در مورد انواع مهره مار و نژاد های مختلف مار ها سخنی گفته باشند. محدود بودن زیستگاه مارهای گوناگون و همچنین عدم شناخت کافی از انواع نژاد مارهای سمی و عدم دسترسی به تمام مناطق و محل های زندگی مارها میتواند دلایل اصلی این موضوع باشد.

بهترین نژاد مهره مار :

مهره مار شاه کبرای طبیعی و وحشی هندوستان بهترین نژاد مهره مار می باشد . به دلیل اینکه شاه کبرای هندی جثه بزرگی دارد مهره آن نیز بزرگ و اندازه تقریبا ناخن انگشت می باشد .

بعد از آن مهره مار افعی طبیعی و وحشی جزو بهترین نژاد های مهره مار می باشد .در رده سوم مهره مارهای پرورشی که شامل شاه کبری پرورشی و افعی پرورشی می باشند .آخر سر هم مهره های آبزی ایرانی قرار دارند .

هدف اصلی ما بررسی کامل و جامع تک تک نژاد های مار و مهره هایی که از آنها بدست می آید می باشد. سعی کردیم در حد توان تمامی مواردی که در مورد انواع نژاد مارها وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم.

همانطوری که مطلع هستید نژاد های مختلفی از جمله نژاد افعی ، مار بوا ، مار پیتون ، زنگی و … وجود دارند . طبق بررسی های انجام شده و تجربیات بدست آمده بهترین نژاد های مارها و مهره های آنها مربوط به نژاد های هندی می باشد.

از برترین نژاد های مهره مار اصل هندی می توان به مهره مار شاه کبری هندی و مهره مار دابویای هندی اشاره کرد. در این پست هدف ما بررسی کامل نژاد دابویای هندی می باشد.

این نژاد با نام لاتین Daboia russelii شناخته می شود ، و مهره هایی که از این نژاد بدست می آیند به مهره مار دابویای هندی معروف هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی جامع این نژاد هندی بپردازیم ، و از خواص و کارایی منحصر بفرد آن اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مهره مار دابویا چیست:

مهره مار دابویا هندی یکی از برترین نژاد های معروف در دنیا می باشد که با داشتن میدان مغناطیسی بسیار وسیع توانسته در کمترین زمان ممکن این محبوبیت ویژه را برای خود کسب کند.

در حالت کلی اگر بخواهیم بررسی جامع در مورد تمامی نژادهای مهره مار در جهان داشته باشیم میتوانیم اینگونه در نظر بگیریم که اگر مهره مار دابویای هندی را در یک طرف کف ترازو قرار داهیم و سایر نژاد ها را در کف دیگر ترازو قرار بگیرد ، عملکرد مهره مار دابویای هندی یک سر و گردن بالاتر از سایر نژاد های دیگر است.

از مهمترین مزایای این نژاد می توان به خواص و کارایی منحصربفرد آن اشاره کرد. مهره مار دابویا با توجه به سازگاری کامل با اکثریت مغناطیس بدن افراد براحتی می تواند انرژی های مثبت اطراف را بصورت کامل به صاحب مهره مار انتقال دهد.

چند نوع مهره مار دابویا وجود دارد:

همانطور که در بالا نیز ذکر شد مار Daboia russelii فقط در دو نقطه از کره زمین وجود دارد ولی نژاد این دو نوع با هم متفاوت است. مار دابویا هندی از لحاظ اندازه بزرگتر از مار دابویای سریلانکا می باشد.

از همین موضوع میتوان نتیجه گرفت که مهره مار دابویا هندی نیز نسبت به نوع سریلانکایی آن قدرت بیشتری دارد. در واقع مهره مار دابویا دو گونه دارد و قوی ترین نوع آن هندی می باشد.

مهره مار دابویا هندی از لحاظ مغناطیس و جذب انرژی مثبت بسیار پرقدرت بوده و می توان آن را برترین مهره مار جهان نامید. البته تفاوت اصلی این نژاد با مهره مار شاه کبری در وسیع بودن میدان مغناطیسی می باشد.

در حالت کلی این ۲ نژاد برترتقریبا با هم برابری داشته و تضمین می شوند. ولی همانطوری که اشاره کردیم ، نژاد دابویای هندی در برخی از موارد خاص نسبت به مهره مار هندی شاه کبری عملکرد بهتری دارد.

نتیجه گیری مهره مار Daboia russelii:

در حالت کلی هدف از خرید مهره مار استفاده از خواص و بهرمندی از تاثیرات آن می باشد. پس باید هنگام خرید  به نوع نژاد و خواصی که نوع مهره مار دارد دقت کافی داشته باشیم.

تا به واسطه این خواصی و انرژی های مثبتی که دریافت می کنیم بتوان در بهبود روند زندگی خودمان قدم مثبتی برداشته و به مرور زمان به خواسته های خود برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید