Cropped Sarmohre.ir1 1.png

هنگام خرید مهره مار به چه نکاتی دقت کنیم ؟

 البته برخی نیز بر این اعتقاد هستند که:

مهره مار یک نوع صدف دریایی است که چون شباهت زیادی به استخوان های بدن ماردارد، از زمان های قدیم تا کنون، مهره مار لقب گرفته است.

مهره مار یک نوع بیشتر نیست که بیشتر از سواحل دریاهایی با آب های گرم و شور یافت می شود، مانند دریای هند.

خواص ماورائی مهره مار بسیار بالاست. این مهره بسیار سریع با افراد ارتباط برقرار کرده و اکثر خواص سنگ ظاهر می شود.

خواص ماورائی مهم مهره مار، از جمله:

ایجاد محبوبیت، مهر و محبت بین زن و شوهر، خوش شانسی، ایجاد جاذبه برای افراد

شرایط مهره مار هندی شاه کبری جهت خرید:

مهره مار شاه کبری هندی از دیرباز تا کنون مورد توجه اکثریت جویندگان و طرفداران مهره مار قرار گرفته است. از این رو دراین مدت مهره های نژاد شاه کبری توانسته با کسب رضایت استفاده کننده از این محصول رتبه بالایی برای خود کسب کند.

مهره مار شاه کبری از قدرت مغناطیسی قوی برخوردار است. این قدرت مغناطیسی باعث شده که خواص فوق العاده برای استفاده کنندگان از این نژاد برتر به ارمغان بیاورد.

زیستگاه اصلی نژاد مار کبری در کشور هندوستان می باشد. سایز و اندازه مار شاه کبری بزرگ بوده و این امر باعث شده که به سلطان مارها (شاه مار) معروف شود.

مار شاه کبری به دلیل جثه بزرگی که دارد به مار King Cobra معروف است. در نتیجه مهره هایی که از این نژاد مار بدست می آیند ، به مهره مار شاه کبری هندی اصل ( شاه مهره) معروف هستند.

انتخاب بهترین نژاد هنگام خرید مهره مار اصل:

با توجه به بررسی های انجام شده در مورد ۲ نژاد شاه کبری و دابویا می توانیم نسبت به نیاز و خواسته های خود ، اقدام به تصمیم گیری و خرید مهره مار مورد نظر نماییم.

این دو نژاد کاملا اصل بوده و تضمین اصالت آنها اثبات شده می باشد. توجه داشته باشید که اعلام کردیم در برخی از خواص مهره مار دابویا کارایی بهتری نسبت به مهره مار شاه کبری هندی دارد.

از عمده ترین خواص مهره مار شاه کبری می توان به رونق کسب و کار ، افزایش رزق و روزی ، ایجاد مهر و محبت بین مردم و اطرفیان ، داشتن آرامش و اعتماد به نفس و … اشاره کرد.

تمامی خواصی که در مورد مهره مار شاه کبری اشاره شد ، قابلیت استفاده و بهرمندی در مهره مار دابویا را نیز دارند.با این تفاوت که خواص بخت گشایی و باطل سحر و برخی موارد دیگر فقط روی مهره مار دابویا قابل انجام می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید