Cropped Sarmohre.ir1 1.png

سنگ مهره مار چیست؟

سنگ مهره مار خواص مغناطیسی قدرتمندی  دارد و می تواند به اطرافیان انرژی مثبت دهد. در مورد خواص و مزایای مهره مار از قدیم الایام از مباحث  مردم بوده است. مهره مار هنگام جفت گیری و از سر مارها بدست می آید. طبق گفته متخصصین و کارشناسان،  مهره مار باید بصورت جفت باشد. بعضی افراد معتقد هستند که مهره مار می تواند انرژی اطرافیان را گرفته و به صاحب آن منتقل نماید. در مورد مهره مار زیاد گفته شده و صحت آن توسط عده ای لمس شده است.

مهره مار چیست
مهره مار چیست

از سنگ مهره مار برای چه چیزی استفاده می کنند؟

اعتقاد به مهره مار بین مردم مختلف است و هر کس با توجه به اعتقاد خود از مهره مار استفاده می کند.

بعضی افراد معتقد هستند که مهره مار به تنهایی نمی تواند به افراد کمک کند مگر اینکه در کنار آن دعایی خوانده شود یا اینکه افراد از لحاظ جسمی با وضو باشند یا در کنار آن صدقه داده شود. عده ای دیگر نیز می گویند مهره مار اعمال  مذهبی دارد که باید اجرا گردد.  

تاریخچه مهره مار چیست؟ و چرا مردم به آن معتقد شدند؟

در گذشته از مهره مار توسط افراد ثروتمند، جهت افزایش کسب و کار و ایجاد مهر و محبت استفاده می گردید. جنگجویان و پادشاهان نیز جهت پیروزی در جنگ و توسعه قدرت استفاده می کردند. در حال حاضر مهره مار بسیار ارزش دارد و به عنوان یک محصول تجاری بین مردم خرید و فروش می شود.

نحوه بدست آوردن مهره مار چگونه است؟

در گذشته بدست آوردن مهره مار بسیار دشوار بود. دور بودن شهرها و آبادی ها از یکدیگر و سختی راه مزید بر علت بود. اما امروزه تهیه آن به کمک تکنولوژی آسان شده است. تهیه این سنگ از راه اینترنت و بدون واسطه امکان پذیر می باشد. این سنگ ها بیشتر در کشور هندوستان و مصر و بسیاری از کشورهای آفریقایی و نواحی جنگل آمازون تهیه می شود.  

اهداف خرید مهره مار چیست؟

افرادی هستند که بدون اینکه اطلاعی از خواص سنگ مار داشته باشند اقدام به خرید آن می کنند. قطعا این دسته از افراد بدنبال مهره مار اصلی هستند و می خواهند گفته ها را امتحان نمایند. افرادی نیز که در کار سنگ شناسی هستند بدنبال این سنگ هستند تا از خواص آن  سود ببرند.

خرید مهره مار اصل
خرید مهره مار اصل

چگونه مهره مار اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

افرادی که در کار سنگ با مهره مار هستند سرکه سفید را برای تشخیص پیشنهاد می کنند. سرکه سفید خاصیت اسیدی و شیمیایی دارد و هر چیز را تجزیه می کند. اما امتحان با این مواد می تواند خاصیت مهره مار را کم یا از بین ببرد و پیشنهاد می شود که اصلا سرکه سفید را برای مهره مار استفاده نکنید.

خواص مهره مار چیست؟

از مهره مار جهت اعتماد به نفس و امیدواری استفاده می شود. همچنین این سنگ می تواند استرس را کاهش دهد و افسردگی را کم کند. در حقیقت خواص مار جهت  درمان افراد ناامید و مأیوس استفاده می شود و برای اینگونه افراد بسیار مفید است. از خواص دیگر این سنگ می تواند امید به آینده را زیاد کند و انگیزه افراد در افزایش رزق و روزی را زیاد نماید. نقطه دیگر اینکه می تواند بر اخلاق افراد تاثیر مثبت بگذارد و امید به آینده را زیاد کند.

مهره مار در مورد مهر و محبت نیز تاثیر مثبت دارد و ممکن است که انرژی افراد در ایجاد یک رابطه خوب را زیاد کند. بیشتر خواص این سنگ تاثیر مثبت روحی و روانی بر افراد است که افراد به تاثیر از آن به انرژی مثبت دست پیدا می کنند و عوامل و علل آن ایجاد  افکار مثبت است.

دعای مهره مار چیست؟

مهره مار بدون اعمال مذهبی و دعا خواصی ندارد. مهره مار خود به خود انرژی ندارد و آنچه به مهره مار قوت می بخشد دعا و اعمال مذهبی آن است. مهره مار با دعای آن خرید و فروش می شود و اگر بدون دعای آن باشد تقلبی است و ارزش ندارد. در ضمن مهره مار  به شکل تضمینی عمل نمی کند و ممکن است که برای خیلی از افراد نتایج دلخواه بوجود نیاورد.

مهره مار در چه کارهایی تاثیر قوی دارد؟

مهره مار فقط در کارهای خیر و نیت خیر تاثیر قوی دارد. در ازدواج، رونق کسب و کار، دفع حسد، دفع ضرر و زیان می تواند به شما کمک نماید. مهره مار در کارهایی که باعث ضرر و زیان  به دیگران شود،  تاثیر ندارد. سنگ مار تاثیر مخرب ندارد. این سنگ در قانع کردن دیگران جهت کار خیر به شما انرژی می دهد و باعث می شود تا به شکل عجیب دیگران را در کار خیر تشویق و همراه کنید.

نژاد و نوع مهره مار چه تفاوت هایی دارد؟

مارها در بزرگی و کوچکی متفاوت هستند و نژاد مختلفی دارند. از آنجا که مهره مار از مارها بدست می آید، نژاد مار در میزان قوی بودن مهره مار و عملکرد آنان تاثیر خواهد داشت. سنگ شناسان می گویند مهره مار به حدی مختلف است که  میزان مغناطیسی آن و بزرگی  سنگ مهره مار بسیار متفاوت خواهد بود. مهره مار کبری  و شاه کبری از نوع آفریقایی از قویترین نوع  و قدرت مغناطیسی بالایی دارند.  نژادهای دابویا جنگلی و زنکی خاکی و خالدار آفریقایی  قدرت خارق العاده دارند. هر چقدر شکل فیزیکی مهره مار بیشتر باشد قدرت مغناطیسی آن بیشتر خواهد بود.

مهره مار ایرانی چه مقدار قدرت مغناطیسی دارد؟

مهره هایی که کوچک هستند معمولا از مارهای آبزیان بدست می آیند و قدرت مغناطیسی بسیار ضعیفی دارند.

مهره مار شاه کبری در هندوستان چه قدرتی دارد؟

مهره مار شاه کبری در هندوستان

بزرگ و قدرت مغناطیسی قوی  دارند و اما در جهان مهره های بهتر از آن نیز مشاهده شده است.

قدرت مار پیتون مصری چه اندازه است؟

قدرت مغناطیسی مار پیتون مصری از مار کبری بهتر و قویتر است.

قدرت مهره مار دابویا جنگلی را توضیح دهید؟

قدرت مغناطیسی  مهره مار دابویا جنگلی نسبت به مارهای هندی  بیشتر و بهتر است.

قدرت مهره مار زنگی خاکی چه مقدار است؟

قدرت مغناطیسی مهره مار زنگی خاکی بالاترین قدرت را دارد و از مهره مار کبری و دابویا جنگلی بهتر است.

بهترین نژادهای مهره مار کدام است؟

مار مامبیای سیاه آفریقایی بزرگترین سنگ را تولید می کند و قدرت زیادی دارد. فرکانس مغناطیسی این مهره بسیار زیاد است و از همه بیشتر است.

خرید مهره مار :

مهره مار را از متخصصین و کارشناسان سنگ خرید کنید و قبل از هر کاری حتما از کارشناسان صادق و سالم مشاوره بگیرید.

فروش مهره مار :

با توجه به مشکلات زیاد و پیدا کردن راه حل برای آنان ممکن است شما از جمله افرادی باشید که حاضر هستید هر مبلغی را پرداخت کنید. امروزه دست های زیادی در فروش این سنگ بکار رفته است و سنگ های متفاوتی در قالب مهره مار به فروش می رسد.

مهره مار اصل :

اگر در تهیه مهره مار اصل تخصص ندارید از افراد متخصص در این کار استفاده کنید.

 

کلام آخر:

از مهره مار به عنوان سحر و جادو استفاده نکنید زیرا که حتما عواقب بدی خواهد داشت. در گذشته افرادی که نزدیک سحر و جادو شده بودند هلاک شدند. در آیات و روایات نیز سفارش شده تا انسان ها نزدیک سحر و جادو نشوند. مواظب باشید قدرت مغناطیسی مهره مار شما را به اعتقاد خرافی تبدیل نکند که آنهم ممکن است شما را دچار آسیب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید