Cropped Sarmohre.ir1 1.png

دعای مهره مار

دعای مهره مار چیست؟ آیا باید روی مهره ها حتما ذکر یا دعایی خوانده شود تا بتواند کارایی خود را نشان دهد؟ مراحل بنام زدن یا عقد مهره مار به چه صورت می باشد؟ شاید شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که این سوالات برایتان پیش آمده باشد.

در ادامه این مطلب به توضیح تک تک این مطالب خواهیم پرداخت و سعی بر این خواهیم داشته تا حدالامکان بتوانیم با جواب دهی به پاسخ های شما سوالاتی که ذهنتان را به خود مشغول کرده را جواب داده باشیم . پس همچنان با ما همراه باشید.

ذکر مخصوص برای مهره مار

افرادی که در هندوستان در زمینه جمع آوری و بدست آموردن مهره ی مار فعالیت دارند پس از جفت گیری مارها و انداختن آنها به زمین این اشخاص که اکثر مرتاض های هندی هستند این مهره ها را جمع آوری میکنند و در همان ابتدا یک دعای ورد یا دعای اولیه روی مهره ها خواند میشود

و سپس باید نسبت به کارایی و خواص مهره مار یک دعای دیگر باید روی آنها خواند شود و در نهایت دعای بنام زدن هست که پس از گرفتن مشخصات فردی از مشتری توسط یک شخصی معتبر در این زمینه روی مهره مار اعمال می شود.

بنام زدن مهره مار چیست؟

مهمترین بخش از دعای مهره مار همان مرحله عقد یا افسون یا بنام زدن مهره ی مار میباشد تا مهره مار بتواند انرژی های مورد نیاز را به صاحب خود انتقال دهد اگر مهره مار بنام زده نشود مانند این می ماند که شما ۲ سنگ معمولی را با خودتان حمل میکنید. در نتیجه نباید انتظار اثربخشی و بهرمندی از خواص مهره مار را داشته باشید.

و در نتیجه نباید انتظار بیشتری از اثر بخشی مهره مار داشته باشید. پس توجه داشته باشید که هنگام خرید حتما به فروشنده اعلام نمایید که مهره مار را به نام شما بزند تا بتوانید به بهترین شکل از اثرات آنها بهرمند شوید.

در صورتی که مراحل بنام زدن مهره مار بدرسی انجام پذیرد در کمترین زمان ممکن می توانید شاهد اثرات فوق العاده آن شوید. در واقع با عقد کردن مهره مار این سنگ ها انرژی خود را به صاحب مهره ها انتقال می دهد

که این انرژی های مثبت به مرور زمان باعث رونق کسب و کار – افزایش رزق و روزی – ایجاد محبوبیت بین اطرافیان – دفع بلا و حسد و غیره … می شود. تمامی خواصی که اشاره شد به واسطه دعای مهره مار و افسون آن فعال می شود.

 

شرایط عقد مهره مار

بیشتر افرادی که اقدام به خرید مهره مار ایرانی می نمایند و انتظار تاثیرت مثبت از آنها را دارند باید عرض کنیم که طبق بررسی های انجام شده تجربه نشان داده است که چون مهره ی مار آبزی از نظر قدرت دارای مغناطیسی بسیار پایین تری است

نمی توان روی مهره مار ایرانی دعای خوانده شود به همین خاطر پیشنهاد می شود که هنگام خرید کاملا دقت داشته باشید تا مهره ی مار هندی تهیه فرمایید در ابعاد بزرگ تا در مرحله بنام زدن دچار مشکل نشوید.

مهره مار اصل هندی (شاه کبری) به واسطه دارا بدون قدرت مغناطیسی قوی و بارهای مثبت به راحتی میتواند تمامی دعاهای موجود را دریافت کند و در نتیجه کارایی و عملکرد خود را نمایان سازد. افسون و عقد مهره مار باید توسط یک شخص خبره و با تجربه روی مهره ها انجام پذیرد

تا بتواند میدان مغناطیسی درون مهره ها را فعال کند. این میدان های مغناطیسی نسبت به نوع مهره مار کاملا متفاوت است. مهره مار هندی شاه کبری جزء آن دسته از مهره هایی است که میدان مغناطیسی وسیع تری دارد. نوع دیگر که به مهره مار هندی دابویا معروف از از میدان مغناطیسی فوق العاده ای برخوردار است و تفاوت عمده آن با شاه کبری در نوع دعا هایی است که روی مهره مار دابویا خوانده می شود. در ضمن مهره مار دابویا یک طلسم حکاکی شده جهت نگهداری دارد که در تاثیر بسزایی در عمکرد مهره ها دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید