Cropped Sarmohre.ir1 1.png

طرز استفاده از مهره مار

طرز استفاده از مهره مار بدین صورت می باشد که مهره مار باید همیشه همراه شخص باشد بجزء مواقعی که احتمال باطل شدن دعای مهره مار وجود داشته باشد نباید استفاده بشود.در واقع هر چقدر مهره مار نزدیک به بدن فرد باشد سریعتر شروع به جذب انرژی با بار مثبت میکند که این کار با توجه به وجود چاکراهای بدن شخص

امکان پذیر می باشد. مهره مار به شکل نیم دایره گرد میباشد که یکطرف آن صاف و طرف دیگر آن نیم کره میباشد که هنگام استفاده از مهره مار باید طرف صاف آن به سمت بدنباشد و طرف نیم دایره آن بسمت بیرون باشد که این صحیح ترین نوع استفاده از مهره مار می باشد،البته طرف دیگر را هم می توان استفاده کرد ولی اثر کمتری خواهد داشت.

بهترین مکان برای استفاده از مهره مار :

بهترین مکان برای استفاده مهره مار چاکراهای بدن میباشد که دور بازو یا دور گردن میباشد اگر در این شارایط از مهره مار استفاده شود انرژی های مثبت را زود به خود جذب کرده و باعث انتقال آنها برای تقویت مغناطیس بدن فرد میشود.
یکی از مهمترین شرایط استفاده مهره مار این است که حدالامکان کسی مهره مار ها را نبیند یا اگر احتمالا دید متوجه نشود که مهره مار است.

مهره مار را چگونه فعال کنیم :

فعال کردن مهره مار کار بسیار ساده ای می باشد. با رعایت چند نکته ی ساده و صبر و حوصله میتوانید مهره مار خود را فعال کرده و انرژی مثبت آن نهایت استفاده را داشته باشید.پس از به دست آوردن مهره مار مهمترین نکته بنام زدن مهره مار است .مرحله بعدی نیت کردن و تمرکز روی اهداف است. کافیست روی اهداف خیر خود نیت کنید و با توکل به خداوند متعال شروع به استفاده از مهره مار نمایید. پس از شروع به استفاده از مهره مار تلاش کنید افکار منفی را از خود دور نگه داشته و به خودتان انرژی مثبت دهید.

امیدتان تحت هر شرایطی به خدا باشد و به مهره مار های خود انرژی ارسال کنید. مهره مار شما از همین مرحله به بعد فعال می شود ولی برای فعال نگه داشتن و تثبیت انتقال انرژی مهره مار باید شرایط استفاده و نگه داری از مهره مار را رعایت کنید.

بهتر است بدانید که در قدیم از مهره مار ایرانی که قدرتی بسیار ناچیز داشت استفاده میشد و اعتقاد بر این بود که هرچقدر مهره مار به گوشت و استخوان انسان نزدیک تر باشد نتیجه ی بهتری خواهد داد.

امروزه این موضوع در مورد مهره مار هندی صدق نمیکند. مهره مار هندی با توجه به سایز و اندازه ای آن میدان مغناطیسی بسیار بالایی تولید میکند و نزدیک بودن آن به شخص کافیست . این مهره از فاصله ی یک متری نیز میتواند مغناطیس را به بدن شخص انتقال دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید