Cropped Sarmohre.ir1 1.png

آزمایش اصالت مهره مار

بررسی های موضوع مهره مار چیست  نشان می دهد در جهان هستی هر شی دارای یکسری از خاصیت نهفته است که این خاصیت ها شامل انرژی فوق العاده بارهای مثبت و منفی می باشد و این امر در مورد برخی از سنگها از جمله : فیروزه ، عقیق ، زمرد ، شجر ، آمیتیس و … صدق می کند، که قوی ترین این سنگها مهره مار میباشد که ازاین قاعده مستثنا نیست. بیشتر سنگها به دلیل خاصیت بار مغناطیسی مثبتی که دارند این محبوبیت را در بین افراد برای خود بدست آورده اند.

خواص مهره مار

به گفته برخی از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند : مارها بدلیل داربودن متابولیسم متفاوت نسبت به اکثر حیوانات دیگر دارای بارهای مغناطیسی مثبت و منفی بیشتری هستند که بار مثبت در مار نر و بارمنفی در مار ماده وجود دارد و این خواص منحصر به فرد در مارها باعث شده که مهره هایی که از انواع گونه های مارها بدست می آیند دارای خاصیت جذب و آهنربایی باشند.از مهمترین خواص عمده برای این سنگ پرطرفدار می توان به جذب انرژی های مثبت موجود در اطراف اشاره کرد.

از جمله خواص مهره مار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آزمایش اصالت مهره های مار به صورت زیر انجام می گردد.

آزمایش اصالت مهره مار

اگر دو عدد مهره مار اصل را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور ( تاکید میکنیم سرکه کاملا خاص انگور ) قرار دهید خواهید دید که این دو مهره مار اصل پس از مدتی حرکت نموده به همدیگر نزدیک شده و به هم می چسبند!

زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آن ها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مار ها در زمان جفت گیری می باشد. قابل ذکر است پس از انجام این آزمایش مهره مار بکلی خاصیت جادویی خود را از دست می دهند.

تست مهره مار اصل چگونه است

روش های متفاوتی برای تست مهره مار وجود دارد از جمله : تست مهره مار با سرکه ، یا گذاشتن روی سینه و احساس حس سنگینی و … که از نظر افراد کارآمد در این زمینه بهترین روش تست برای این محصول این است که از این سنگها بصورت مداوم استفاده شود و از روی تاثیراتی که در این مدت میتوان مشاهده کرد به اصالت مهره ی مار پی برد.

مارها در زمان جفت گیری بسیار حساس هستند. اگر فردی در حال جفت گیری به مارها نزدیک شود بی شک با حمله مارها مواجه می شود.

مارگیران وارد بکار میدانند که چطور در هنگام جفت گیری نزدیک مارها شوند.  وگرنه انسان عادی که در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارد خود را به خطر میندازد.

این مهره ها سالی یک بار در بهار جفت گیری می کنند به همین راحتی به دست نمی آید با خرید قیمت پایین از فروشگاه های نامعتبر خودتان را گول نزنید.

نکته ای مهم بود که گفته شد تا بدانید این سنگ مهره های جادویی به همین راحتی به دست نمی آید که مثل نقل و نبات در بازار به هر قیمتی به فروش برسد.

مواردی که در چگونه شناختن مهره مار اصلی باید بدانیم

برای اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید  مهره مار چیست ؟ انواع مهره مار و بررسی آنها به صورت جامع

نکاتی مهم برای چگونه مهره مار اصلی را بشناسیم گفته شد. در آخر مهره مار اصلی چه شکلی است می پردازیم.

مهره مار اصلی چه شکلی است ؟

مهره های مار هم شکل نیستند و نسبت به نژادهای مارها با هم متفاوتند.

معمولان مهره های مار اصل به شکل دایره شکل بوده و اندازه ی آنها تقریبا هم اندازه یک سکه ۱۰ تومانی است.

سخن آخر :

چگونه بفهمیم مهره مار اصلیه ؟

اول استفاده از آن هست و دووم شکل ظاهری آنها که متفاوت هستند. برای اینکه بفهمیم مهره مار اصلیه یا نه باید از یک فروشگاه معتبر تهیه و از آن استفاده کنیم.

مهره مار اصلی چه شکلیه ؟

دایره شکل است و به اندازی تقریبی سکه ۱۰ تومانی در همین مقاله تصاویری از مهره های مار اصلی  وجود دارد.

فقط کافی است که به سایز مهره مار دقت داشته باشیم . اگر مهره مار شما از نوع هندی باشد (شاه کبری یا دابویا) باید به اندازه ناخن انگشت شست شخص باشد. هر چه قدر سایز مهره مار بزرگ باشد قدرت مغناطیسی بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید