Cropped Sarmohre.ir1 1.png

مهره مار دانه برنجی چیست:

مهره مار در مارهای نر بار مثبت و در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دو جفت را بسوی هم جذب نموده و مقاربت برای ادامه نسل را باعث میگردد.

اندازه این مهره ها حدودا به قدر ۲ عدد لپه معمولی است.

بعد از عمل جفت گیری این مهره ها از سر مار جدا شده و بر زمین می افتد اگر فردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفت گیری کننده را از آن خود نموده (((و۱سال))) با خود داشته باشد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده و تقویت میشود و فرد دارنده بواسطه آن میدانی به مراتب وسیع تر و قویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع می نماید که آثار بی شماری را برای آن ناشی میگردد.

 بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام می نماید و استرس های آگاهانه و استرس های ناخودآگاه را می زداید که دارنده تاکنون آن را تجربه نکرده است.

این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت می کند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض تر و هر چه عصبانی تر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می شوند و چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می کنند شیفته شما می شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره مند گردند.تجار و سیاست مداران و چهره های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان رازی سر به مهر با خود دارند.

اثر مغناطیسی بسیار قوی مهر مار دانه برنجی سبب خواصیت های بسیار قابل توجهی میشود که عبارتند از :

این مهره ها ، مهره مار اصل دانه برنجی سلیمانی است
با مهره های مار آبزی که در حوضچه های پرورش مار آبی جمع آوری میشود
و اندازه اش خیلی کوچکتر است متفاوت میباشد.
در واقع همان مهره های مار سلیمانی هستند
و اندازه اش درشت تر از سایر مهره های مار است.
این مهره ها خواصی مختلف و عجیب دارد و طبق تجربه همگان هم بر این مساله تاکید دارند.
وزن و چگالی مهره مار دانه برنجی از استخوان معمولی کمی بیشتر میباشد .
این دو مهره ، از داخل سر دو مار نر و ماده بدست آمده است.
در مورد شکل مهره های مار باید بگوییم
که مهره های نر و ماده با هم متفاوت هستند و از لحاظ شکل و اندازه و رنگ فرق ندارند.

آزمایش اصالت مهره مار

اگر دو عدد مهره مار اصل را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور ( تاکید میکنیم سرکه کاملا خاص انگور ) قرار دهید خواهید دید که این دو مهره مار اصل پس از مدتی حرکت نموده به همدیگر نزدیک شده و به هم می چسبند!

زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آن ها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مار ها در زمان جفت گیری می باشد. قابل ذکر است پس از انجام این آزمایش مهره مار بکلی خاصیت جادویی خود را از دست می دهند.

سخن آخر :

چگونه بفهمیم مهره مار اصلیه ؟

اول استفاده از آن هست و دووم شکل ظاهری آنها که متفاوت هستند. برای اینکه بفهمیم مهره مار اصلیه یا نه باید از یک فروشگاه معتبر تهیه و از آن استفاده کنیم. مثل سایت سر مهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید