Cropped Sarmohre.ir1 1.png

دعای مهره مار یکی از اساسی ترین، حساس ترین و مهمترین موضوعاتی است که فرد هنگام خرید مهره مار می بایست به آن توجه داشته باشد. آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا روی مهره مار دعا خوانده می شود؟ آیا می توان مهره مار را بدون اینکه دعایی روی آن خوانده شود استفاده کرد؟ در مقاله امروز مطالبی را گردآوری کرده ایم که می توانید پس از مطالعه آنها به پاسخ پرسش های بالا برسید. ضمن اینکه شما را با اصطلاح فعال شدن مهره مار آشنا خواهیم کرد و این مسئله را به تفصیل شرح خواهیم داد. در ابتدای کار هم این را بس که بدانید مهره مار بدون دعا هیچگونه فایده و کارایی نخواهد داشت و در صورتی که دعای فعال سازی روی آن خوانده نشود در حقیقت بلا استفاده می گردد.

دعای مهره مار برای فعال کردن خواص این مهره مرموز و همچنین بهره مندی کامل از کارایی آن روی مهره مار خوانده می شود. یک مژده به عزیزانی که قصد خرید مهره مار از مجموعه ما را دارند این است که دانش آموختگان مجموعه ما دعای مهره مار را به شکل کاملاً رایگان و با خلوص نیت روی مهره خریداری شده شما می خوانند.

به واسطه ادعیه ها و طلسماتی که خوانده می شود شما می توانید از خواص فعال شده مهره مار در مراحل مختلف زندگی خود و در راستای رسیدن به اهداف تان استفاده نمایید. ما این دعا را به روش های خاص و با انجام آداب به خصوصی روی مهره ها می خوانیم تا با گذشت زمان خواص مهره مار پدیدار شود.

دعای مهره مار
دعای مهره مار

نکته بسیار مهمی که در خصوص خواندن دعای مهره مار به چشم می‌خورد این است که این دعا حتماً باید توسط شخص با تجربه و خبره که به علوم غریبه آگاهی کاملی دارد انجام شود. تنها در این حالت است که میتوانید با خیالی آسوده و راحت از مهره های شگفت انگیز خود استفاده نمایید اگر اعمال مهره مار و همچنین دعای آن به درستی انجام شود تاثیرات خارق العاده این مهره در بازه زمانی یک هفته الی حداکثر ۹۰ روز مشخص خواهد شد. خواندن این دعای پیچیده باید طی چندین مرحله انجام شود تا عملکرد مهره مار را مختل نکند به همین خاطر است که میگوییم انجام دعا و طلسمات اقدامی بسیار حساس و نیازمند توجه بالا است.

یکی از اصلی ترین وظایف دعای مهره مار فعال کردن مهره مار است. این دعا می بایست متناسب با نوع مهره مار و همچنین با در نظر گرفتن خواسته صاحب مهره صورت بگیرد. منظور از فعال سازی مهره مار این است که این مهره را آماده کنیم تا بتواند انرژی های مثبت را جذب کند. علاوه بر آن از مهره مار در برابر انرژی های منفی و حال های سیاه محافظت می کند ضمن اینکه در پایداری عملکرد آن نیز بی تاثیر نیست. این طلسمات و ادعیه ها در ماندگاری خواص مهره مار نقش بسزایی دارند؛ گاهی اوقات به گفته بعضی از دارندگان مهره مار، دعای مهره نیاز به تمدید دارد و هر چند وقت یکبار می بایست آن را تکرار کنند.

اگر خواندن دعای مهره مار و همچنین اعمال آن به شکل کاملاً صحیح انجام شود دارنده مهره هیچگونه نیازی را به تمدید طلسمات نخواهد داشت. ما دعاهایی را روی مهره مار می خوانیم که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و حتی با گذشت سالیان سال نیز هیچ نیازی به تکرار و تمدید ندارند. اما اگر در موارد خاصی و تحت شرایط ویژه ای دعای مهره مار شما باطل شود در این حالت است که شما نیاز دارید دعای روی مهره مار را مجددا تکرار کنید. نکته بسیار مهمی که در این حوزه بیان آن الزامی است این است که هنگام خواندن دعای مجدد باید مهره به نام همان شخص قبلی ثبت شود؛ به عبارتی دقیق تر نمی توان این دعا را با نام شخص دیگری خواند مگر تحت شرایط خاصی که صاحب مهر بخواهد دعای اولیه باطل گردد و مجدداً به نام شخص دوم خوانده شود.

پس از خواندن دعای مهره مار نوبت به به نام زدن مهره مار می رسد. این مرحله پس از دریافت یک سری مشخصات از صاحب مهره مار انجام می شود. هدف از این مرحله این است که مهره مار صاحب خود را بشناسد و تمامی انرژی های مثبت جذب شده را به آن شخص مدنظر انتقال دهد. اهمیت این مرحله زمانی آشکار خواهد شد که بدانید اگر تمامی دعاهای مهره مار به درستی انجام شود اما مرحله ای تحت عنوان به نام زدن صورت نپذیرد عملاً مهره مار هیچ گونه کارایی نخواهد داشت.

به نام زدن مهره مار و دعای عقد مهره مار
به نام زدن مهره مار و دعای عقد مهره مار

مرحله بنام زدن مهره مار که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم باید توسط شخصی انجام شود که مورد تایید علوم غریبه و خبره باشد. این مرحله دقت، حساسیت و وسواس بسیار بالایی را می طلبد چرا که پس از انجام صحیح آن مهره مار در اولین روزهای استفاده شروع به کار می کند. انجام تمامی مراحل فعال کردن مهره مار را با اطمینان خاطر به کارشناسان ما بسپارید و مطمئن باشید که در همان روزهای اولیه تغییرات شگفتی را در زندگی خود و عزیزانتان احساس خواهید کرد. در صورتیکه شما این مراحل فوق العاده حساس را به نابلدان بسپارید علاوه بر این کشی چگونه نتیجه و بهبودی را در روند و کار خود احساس نمی کنید بلکه در مواردی حتی ممکن است نتیجه عکس بگیرید…!

پس از خواندن دعای مهره ماه و همچنین به نام زدن آن پس از اینکه مهره به اسم شخص استفاده کننده زده شد نوبت به دعای عقد مار میرسد. این سه مرحله اصلی باید به ترتیب و متوالی انجام شوند تا علاوه بر اینکه خواص مهره مار نمایان شود بلکه از اختلالات احتمالی در عملکرد مهره مار جلوگیری به عمل آید. سوالی که در اینجا کار ممکن است برایتان پیش بیاید این است که عقد مهره مار چیست و چگونه انجام میشود؟ منظور از عقد مهره مار این است که اگر صاحب مهره مار شخص یا اشخاصی را مد نظر داشته باشد می‌تواند در این مرحله مهره مار را با مشخصات آن شخص عقد کند

به طور کلی کار و بی و کاربرد مهره مار حالت عمومی دارد و می تواند خواسته های صاحبش را در هر زمینه ای برآورده کند اما اگر شخصی هنگام مراجعه در حین خواندن دعای مهره مار روی موضوع خاصی تاکید داشته باشد، اساتید ما می‌توانند تمرکز اصلی مهره را روی آن موضوع خاص سوق دهند. به عنوان مثال فردی قصد دارد تنها برای رونق رزق و روزی خود از مهره مار استفاده کند یا شخص دیگری در پی بهبود روابط اجتماعی و عاشقانه خود با شخص خاصی است. برخی از افراد و مراجعه کنندگان ما بر این اعتقاد هستند که دعای مهره مار باید روی کاغذ نوشته شده و همراه با تجهیزات مهره ارسال گردد اما این طرز فکر و تصور کاملا اشتباه است…!

دعای مهره مار به صورت ذکر می باشد که این اذکار می بایست برای ماندگاری بیشتر روی مهره ها خوانده شود. از طرفی فرایند انجام این دعا طی چندین مرحله صورت می گیرد که نمی توان تمامی این مراحل را روی کاغذ درج کرد. لذا نتیجه میگیریم که بهترین دعا و دعایی که بتوان به آن دعای اصلی مهره مار گفت می بایست روی مهره ها خوانده شود تا بتواند آن تأثیری را که از آن انتظار می رود را اعمال کند.

افسون مهره مار چیست؟
افسون مهره مار چیست؟

افسون مهره مار یعنی پس از خواندن دعای مهره مار، به نام زدن مهره و عقد مهره مار مهره ها به اختیار شخص معینی در آورده می‌شوند. در حقیقت افسون مهره مار یکی از زیر شاخه های به نام زدن مهره مار است که دقت بسیار بالایی را می طلبد. طی این مرحله مشخصات فردی به شکل کامل از شخص مراجعه کننده دریافت شده و طی آداب و شرایط خاصی روی مهره ها خوانده می شود. سوال بسیار مهمی که در این میان می‌تواند مطرح شود این است که آیا هر نوع مهره ماری قابلیت افسون را دارد یا خیر؟! پاسخ این سوال منفی است. به خاطر داشته باشید که تنها مهره هایی این قابلیت را دارند که از مغناطیس بسیار قوی برخوردار باشند.

اطمینان خاطر داشته باشید که اگر خرید مهره مار را از وبسایت ما انجام دهید قطعا ما مهره هایی قدرتمند و با میدان مغناطیسی بسیار قوی ارائه می دهیم و دیگر نیاز به هیچ گونه نگرانی و دغدغه در این زمینه نخواهید داشت. برخی از سودجویان و کلاهبرداری که در این حوزه تخصصی مشغول به فعالیت هستند متاسفانه مهره های بسیار ضعیفی مانند مهره مار آبزی ایرانی

را با قیمت های بسیار پایینی به فروش می رسانند… .

3 پاسخ

  1. بادرود خدمت شما دوست عزیز. قیمت مهره مار و زوعه چنده و فرصت تست داره یانه ؟ ضمناً حضوری میشود خرید .

  2. بادرود خدمت شما دوست عزیز. قیمت مهره و زوعه مار چنده و فرصت تست داره یانه ؟ ضمناً حضوری میشود خرید .
    لطفاً اگر میشه شماره تماستون رو ارسال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید