Cropped Sarmohre.ir1 1.png

خواص خر مهره اصل

 

خر مهره چیست؟ 

تا بحال بارها به گوشتان خورده که فلانی خرپوله یا خرشانسه،خر مهره یا مهره خر خوش شانسی و خوشبختی و ازدیاد رزق و روزی میاره

کارایی خر مهره :

روایات زیادی در رابطه با خر مهره و اثرات و انرژی های آن وجود دارد که در اینجا مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد.

خر مهره در اصل برای زبانبندی افراد حسود و نیز در امان نگه داشتن صاحب آن از هرگونه چشم زخم به کار می رود . در واقع افرادی که در محیط اطراف شما می باشند در صورت مشاهده پیشرفت شما ( چه از لحاظ مالی و رونق کسب و کار و چه از لحاظ گشایش بخت ) به صورت ناخود آگاه به شما حسودی خواهند کرد که باعث خواهد شد انرژی های منفی از سمت آنها بر شما وارد شده و جلوی پیشرفت شما را بگیرند.

کار اصلی خر مهره دفع نمودن انرژی های منفی اطرافیان می باشد . این انرژی های منفی به سرعت میتوانند بر زندگی شما تاثیر منفی گذاشته و پیشرفت شما را متوقف نمایند .

دقت داشته باشید که تفاوت عمده ی خر مهره با مهره ی مار این است که مهره ی مار به شما انرژی مثبت داده و به اطرافیانتان ( به نفع شما )

حال به خواص و فواید خرمهره از زبان فروشنده ها  می پردازیم

بنا به ادعای آنها ، همانگونه که می گویند ، مهره مار انژری مثبت به صاحب خود القا می کند ، خرمهره نیز در اقدامی مکمل ، انرژی های منفی دیگران را از صاحب خر مهره دفع می کند ! پس داشتن مکمل خرمهره و مهره مار ، می تئاند حامل پیامهای خوبی برای شما باشد . به عبارتی ، خر مهره زبان افراد حسود را بسته و صاحبش را از هر گونه گزند و چشم زخم در امان نگه می دارد . فروشندگان خر مهره معتقدند افرادی که دور و اطراف شما زندگی میکنند ، همواره از مشاهده پیشرفتتان ( اعم از کسب و کار و مالی و یا حتی گشایش بخت ) به صورت ناخودآگاه حسادت خواهند کرد . و این حسادت باعث ورود انرژی های منفی از سمت افراد دور و برتان به سمت شما خواهد شد ، و در نهایت این انرژی های منفی مانع پیشرفت شما می گردد .

ویژگی های  خرمهره

خرمهره اصلی شبیه سنگ است که روی آن برجستگی ها و فرورفتگی و رگه های خاص به چشم می خورد و به رنگ کرم استخوانی، روشن و یا گاهی تیره است، هیچ بویی ندارد و شکلی دانه دار دارد. برخی تراش دهندگان ماهر خرمهره اصلی را داخل آب می گذارند تا مقداری نرم شود و بتوانند آن را در اندازه های کوچکتر تراش دهند. خرمهره های تراش داده شده در اندازه های کوچک تر به عنوان نگین انگشتر، آویز گردن یا به شکل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. مهره های تقلبی از ترکیب گچ و استخوان رنگ شده به دست می آیند. خرمهره اصلی در گروه سنگ های نیمه قیمتی قرار می گیرد.

خرمهره اصل چطوری است ؟

عمدتا خرمهره اصل را کسانی که در این کار خبره هستند با یک بار دیدن، تشخیص میدهند. خرمهره اصل را اصولا از روی بو،ظاهری ،سختی، شکل دانه دار بودن و… تشخیص میدهند. خرمهره اصل به دلایل مختلف از جمله به دلیل آزار رسیدن به حیوان کمیاب است و به همین دلیل جزو سنگ های نیمه قیمتی محسوب میشود. متاسفانه خرمهره های تقلبی، فیک، ساختگی، درجه دو ،ساخته شده با کچ و… در بازار موجود میباشد. که هیچ نوع کاربرد خاصی ندارد و بدتر از آن این است که برخی افراد سودجو این خرمهره ها را بجای خرمهره اصل به افرادی که اطلاعات کافی ندارند میفروشند و هم انها رو گول زدن و بلکه موجب آسیب های دیگر هم میشوند .

خرمهره

 یکی از سوغات زیبای استان قم است. کاربرد تزئینی دارد و برای هدیه دادن استفاده می‌شود. کاوشگران ردپای این هنر را تا ۷۰۰۰ سال قبل در کوره‌های مس در اطراف قم یافته‌اند. هم اکنون تنها یک تولیدکنندهٔ خرمهره در جهان وجود دارد و در  استان قم  می باشد. در نمایشگاه Expo 2000 هانوور آلمان با عنوان “مروارید فیروزه‌ای ایران باستان”  ثبت شده‌است. این هنر در کتاب موزهٔ نیویورک با عنوان “Qom “ معرفی شده‌است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید