Cropped Sarmohre.ir1 1.png

تشخیص اصل بودن مهره مار

از زمان های قدیم روش های زیادی برای تست اصل بودن مار مهره از طرف افراد گوناگونی ذکر شده یکی از آنها تست مهره مار در سرکه می باشد ، به گفته این افراد اگر مهره مار اصل باشد درون سرکه خالص به هم نزدیک می شوند !!!

توجه بفرمایید که این گفته صحیح نیست ، چرا که خاصیت اسیدی سرکه باعث می شود هر جسمی که جنس آن از استخوان باشد درون سرکه تجزیه شده و به حرکت در بیاید حتی مهره مار آبزی ایرانی !

این کار را به راحتی میتوانید با ۲ تکه استخوان کوچک یا پوست تخم مرغ امتحان کنید . خواهید دید که تکه های استخوان و یا پوست تخم مرغ درون سرکه خالص به هم نزدیک می شوند . مارمهره نیز چون جنس استخوانی دارد ، درون سرکه تجزیه شده و به حرکت در می آید که به هیچ عنوان ملاک اصل بودن نیست .

منطقی ترین روش تست مهره مار ، استفاده از مهره است همانطور که در بالا ذکر شد مهره ی مار اصل خود را طی مدت ۷ الی ۴۰ روز نشان خواهد داد . مفهوم این جمله این است که اگر در این ۴۰ روز اثرات آن را متوجه شدید بدانید که مهره شما اصل می باشد .

گارانتی و ضمانت محصولات

یکی از بزرگ ترین دغدغه های خریداران اینترنتی عدم اعتماد کافی به فروشگاه های اینترنتی است که متاسفانه دلیل این بی اعتمادی ، وجود فروشگاه های نامعتبر و موقت می باشد که هدف آنها فقط فروش محصولاتشان به هر نحوی است و خبری از پشتیبانی پس از فروش نیست .

ما مفتخریم اعلام کنیم که با تجربه چندین ساله خود در زمینه فروش مهره مار اعتبار بسیار با ارزشی کسب نمودیم و همه تلاشمان برای حفظ اعتبار چندین ساله مان بوده و خواهد بود . به همین دلیل برای رضایت خاطر شما خریداران گرامی ضمانت نامه معتبر و واقعی با مهر رسمی فروشگاه و فاکتور رسمی پست برای تمامی اجناس موجود در سایت ارائه میدهیم تا در صورتی که کالا به هر دلیلی مورد پسند واقع نشد بتوانید کالا را عودت داده و مبلغ پرداخت شده را پس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید